Mulți antreprenori și proprietari de afaceri pe Internet își pun întrebarea, pentru ce este promovarea site-ului SEO și cum afectează vânzările? Vom încerca să răspundem la această întrebare în articolul nostru, demonstrând că promovarea SEO este o investiție pe termen lung în dezvoltarea durabilă a unei afaceri.
Ce este SEO?
Apelul vizual al site-ului este doar primul pas către succes. Și nici cel mai interesant conținut nu va aduce rezultate dacă nimeni nu îl vede. Pentru asta este optimizarea motorului de căutare. Chiar la începutul apariției internetului, nu existau atât de multe site-uri, numărul acestora creștea în fiecare zi și era nevoie să creeze motoare de căutare. Inițial, nu erau complicate, sarcina lor era să indexeze informațiile despre resurse și să ofere utilizatorilor rezultate ale căutării. Chiar și atunci, experții au văzut dependența traficului de motoarele de căutare și acest lucru a dat naștere unei noi științe cunoscute sub numele de SEO. Search Engine Optimization (SEO) este un complex de metode de optimizare a site-urilor web care vizează creșterea poziției unei resurse în rezultatele căutării pentru anumite interogări pentru a crește traficul și potențialii clienți. Odată cu dezvoltarea motoarelor de căutare, s-a dezvoltat și optimizarea motoarelor de căutare. Astăzi, motoarele de căutare sunt din ce în ce mai conștiente de acest lucru și contribuie la un studiu mai detaliat al resurselor pentru confort și utilitate pentru utilizator de către roboții de căutare.
Cum funcționează SEO
Acum, să vorbim mai detaliat despre modul în care funcționează promovarea motorului de căutare. Specialiștii SEO în munca lor pornesc de la regulile stabilite de motoarele de căutare. Motoarele de căutare utilizează algoritmi speciali de clasificare care sunt dezvoltați în conformitate cu cerințele de calitate ale resurselor și se străduiesc să ofere utilizatorului resursa cea mai utilă și eficientă. În consecință, este foarte important să vă optimizați site-ul în conformitate cu cerințele motoarelor de căutare. Cu cât resursa dvs. este mai bună, cu atât se va clasifica și va atrage mai mult trafic. În consecință, conversia va crește, de asemenea. Puteți citi mai multe despre conversie în articolul nostru „Ce este conversia site-ului web?”. Esența SEO este de a optimiza o resursă în așa fel încât să fie atractivă pentru motoarele de căutare și să apară în TOPul rezultatelor căutării. Optimizarea motoarelor de căutare poate fi împărțită în 2 tipuri:
Intern.
Extern.
Optimizarea internă a site-ului web este o măsură care este utilizată pentru a îmbunătăți resursa în conformitate cu cerințele motoarelor de căutare. Aceste măsuri includ: prescrierea titlurilor și descrierilor de înaltă calitate, corectarea erorilor tehnice, creșterea vitezei resurselor, adaptabilitatea site-ului etc. Optimizare externă – lucrări de promovare a site-ului care sunt efectuate în afara resursei. Astfel de acțiuni includ atragerea de vizitatori pe site-ul dvs. prin postarea de materiale pe alte resurse de internet.
De ce ar trebui ca un site să fie în partea de sus a motoarelor de căutare?
Vă amintiți care sunt cele mai preferate SERP-uri pentru dvs.? Firește, cel mai adesea ne oprim la primele rezultate. În 85% din cazuri, utilizatorii găsesc solicitarea de care sunt interesați pe pagina cu numărul 1-2. Găsirea unui site în rezultatele de căutare de top pentru interogări afectează semnificativ cantitatea de trafic atras de site. Prin urmare, mulți proprietari de site-uri se confruntă cu întrebarea cum să ajungi în vârf. Pentru promovare, este necesar să se introducă un set de măsuri pentru optimizarea resursei. Cu toate acestea, cel mai bine este să nu încercați să o faceți singur. Optimizarea motoarelor de căutare este un proces destul de complex care necesită respectarea multor reguli. Aveți încredere într-un specialist SEO, altfel riscați să nu obțineți niciun rezultat sau chiar să cădeți în rezultatele căutării. În articolul „Cum să alegeți o companie SEO și să o controlați”, am detaliat principiile promovării site-ului web și ce anume trebuie să căutați atunci când lucrați cu specialiști SEO. Optimizând corect site-ul dvs., nu veți avea probleme cu clienții. SEO este esențial pentru afacerea dvs. pentru a asigura un flux constant de clienți.
Principiile optimizării SEO moderne
Motoarele de căutare încearcă să îmbunătățească calitatea rezultatelor căutării în fiecare zi, încercând să înțeleagă mai mult o persoană. Dovada acestui lucru este Google, care dezvoltă inteligența artificială a motorului de căutare prin învățarea automată. Roboții de căutare încep deja să urmărească nu numai un anumit algoritm, ci și procesează informații pe baza experienței existente. Acest lucru contribuie la dezvoltarea continuă a sistemului de căutare. Acum căutarea este din ce în ce mai îndreptată către o persoană și acordă preferință site-urilor care permit utilizatorului să rezolve cu ușurință și comod problema apărută. Prin urmare, atunci când optimizați o resursă, este extrem de important să vă concentrați nu numai pe motorul de căutare, ci și pe utilizator, a cărui comoditate este principala cerință a motoarelor de căutare. Conținutul și elementele cu care trebuie să interacționeze vizitatorul resursei au devenit mai importante. De asemenea, este important să acordați atenție afișării site-ului dvs. în diferite browsere și dispozitive mobile. În articolul nostru „De ce avem nevoie de o versiune mobilă a site-ului”, am descris în detaliu modul în care adaptabilitatea afectează performanța site-ului. În 2018, SEO ar trebui să se bazeze pe o abordare integrată:
Audit și cercetare de piață.
Lucrați la codul site-ului.
Dezvoltarea conținutului de calitate.
Structurarea site-ului web.
Analiza și dezvoltarea utilizabilității.
Corectitudinea afișajului pe diferite dispozitive.
Atragerea masei naturale de legătură.
Puteți afla mai multe despre cum se realizează optimizarea site-ului SEO făcând clic pe link. De ce este important să contactați un specialist în optimizare? SEO evoluează în fiecare zi și ia forme diferite. Din ce în ce mai multe metode de optimizare în negru și gri nu mai funcționează și, în curând, vor înceta să funcționeze complet. Strategia de promovare ar trebui să se bazeze acum doar pe comoditatea și eficiența resursei în ochii vizitatorului. Prin urmare, este extrem de important să monitorizați în permanență actualizările algoritmilor de căutare, să efectuați lucrările necesare pe baza acestui lucru și să analizați site-ul după efectuarea modificărilor. Aceasta este ceea ce fac specialiștii SEO, creând o resursă convenabilă și de înaltă calitate, cu o conversie maximă.